Комунальне некомерційне підприємство “Чернігівська міська лікарня № 4” Чернігівської міської ради

КНП ЧМЛ № 4 ЧМР

Обгрунтування підгузки

08/09/2025, 10:50

КНП «Чернігівська міська лікарня №4» ЧМР
02774154
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
08 вересня 2025 року                                                                        м. Чернігів UA-2025-09-08-002438-a Найменування предмета закупівлі: процедура відкриті торги (з особливостями) 33750000-2 Засоби для догляду за малюками – Підгузки для дорослих SUPER SENI PLUS large, 30 шт., Підгузки для дорослих SUPER SENI medium, 30 шт, Пелюшки гігієнічні SENI SOFT Normal 90х60 см. (30 шт.). Прокладки урологічні Seni Lady Plus 15 шт
(Міська програма забезпечення інвалідів) 

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до наявної потреби лікарні згідно заявки старшої сестри поліклініки з узгодженням з хворим.
Обґрунтування визначення медико- технічних вимог (МТВ) до предмета закупівлі
При формуванні технічних вимог до продукту, який планується закупити, Замовником обов’язково враховуються побажання кінцевого споживача. Цьому є ряд підстав:  
Відповідно до ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів.
   Відповідно до Закону України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні» медичні заклади зобов’язані забезпечити потреби пацієнтів засобами реабілітації, які найбільш враховують їх потреби та покращують якість життя.  
Згідно пункту 18 індивідуальної програми реабілітації інваліда, статті №23 Закону України «Про реабілітацію інвалідів в Україні» інвалід бере участь у виборі конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення в межах ІПР. Забезпечення людей з інвалідністю, що мають стому відбуваються на підставі Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні».   
Відповідно до Конвенції про права осіб з інвалідністю від 13.12.2006 року, статтею 25 передбачено:  
– держави-учасниці надають послуги у сфері охорони здоров’я, які необхідні особам з інвалідністю безпосередньо з причини їхньої інвалідності, зокрема послуги з ранньої діагностики, а в підхожих випадках – корекції та послуги, покликані звести до мінімуму та запобігти подальшому виникненню інвалідності.   
Відповідно до Конституції України,стаття 3 передбачає: 
– Людина, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Стаття 49 передбачає:  
– Кожен має право на охорону здоров’я, медичну допомогу та медичне страхування. 

Бренд: SENI
Розмір підгузків: L
Кількість крапель: 7
Охоплення талії від (см): 100
Охоплення талії до (см): 150
Вид: Підгузки
Кількість використань: Одноразові
Стать: Універсальні
Кількість одиниць в упаковці: 30 

Бренд: SENI
Розмір підгузків: M
Кількість крапель: 6
Охоплення талії від (см): 75
Охоплення талії до (см): 110
Вид: Підгузки
Кількість використань: Одноразові
Стать: Універсальні
Кількість одиниць в упаковці: 30

Пелюшки
Стерильність: нестерильна
Абсорбуючий матеріал: так
Гіпоалергенність: так
Адгезивний край: так
Водонепроникна зворотня сторона пелюшки: так
Матеріал: Неткане волокно
Ширина: 60
Довжина: 90
Поглинання: 1600
Кількість одиниць в упаковці: 30

Урологічні прокладки
Бренд: SENI
Стать: Жіночі
Кількість використань: Одноразові
Кількість крапель: 6
Поглинання, мл: 950
Кількість одиниць в упаковці: 15

Процедура закупівлі – ЗПП
Підстава: відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
Очікувана вартість предмета закупівлі: 474 600.00 грн: – кошти міського бюджету 
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації (комерційних пропозицій) від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі.

Місце постачання: Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська міська лікарня №4» Чернігівської міської ради, вул.Текстильників, б. 36, м. Чернігів, 14001
Строк постачання: до 31.12.2025

Уповноважена особа                                                  Тетяна АКУЛЕНКО